SI

I

EN


Bum!

Organizirati festival klasične glasbe v času, ki ga namesto z letnico zaznamujemo s kratico Covid-19, je kot ples na robu vulkana. Vsi vseskozi na konicah prstov, vedoč, da lahko gre vse kot po maslu, ali pa v trenutku zavlada kaos in se vse konča z velikansko eksplozijo. Neznan teren, zapletena mešanica intenzivnih občutkov in trenutkov, ki jemljejo sapo.

Se spominjate, kako je naša letošnja zvezdniška gostja Vilde Frang opisala koncertiranje? Kot da prečkaš avtocesto in veš, da te lahko v vsakem trenutku zadene drveč avtomobil. Točno tako lahko opišemo tudi Festival Maribor 2020. Bilo je drugače, drzno, vznemirljivo, polno izzivov, eksplozivne energije in entuziazma.

Isti opis pa lahko uporabimo tudi za letošnji zadnji festivalski dogodek. BartolomeyBittmann, Progressive Strings Vienna, sta nič manj kot glasbeni potres, ki s svojimi raznolikimi izvedbami, s karizmatičnim magnetizmom, z nežno subtilnostjo in visokonapetostno intenzivnostjo stresata najuglednejše festivale ter koncertne dvorane po vsem svetu.

V angleščini obstaja fraza »going out with a bang«, ki bi jo lahko prevedli kot »zaključiti uspešno in odmevno«. Z glasnim pokom, torej.

Natanko tako, kar je glede na zgoraj opisano še kako primerno, s pomočjo Matthiasa Bartolomeya in Klemensa Bittmana tudi zaključujemo Festival Maribor 2020.

S pokom. In s prav posebnim groovom.